Outsourcing IT

Outscourcing /ˈaʊtsɔːsɪŋ/ – z ang. – powierzenie części, bądź całości danego procesu biznesowego firmie zewnętrznej w celu podniesienia jakości, obniżenia kosztów, bądź optymalizacji procesu, dzięki efektom skali, synergii i doświadczeniu dostawcy usługi.

W ostatnich latach, bardzo prężnie rozwijającym się sektorem outsourcingu jest outsourcing IT. Polega on na wykorzystywaniu zasobów zewnętrznych firm informatycznych, które efektywniej i taniej realizują szereg zadań informatycznych. Obecnie, niemalże każda firma zmuszona jest do posiadania własnej infrastruktury informatycznej, która zapewni jej konkurencyjność i rozpoznawalność na rynku. Dlatego też dobrze, jest powierzyć tak ważny zakres tworzonego biznesu firmie, która jest wyspecjalizowana i doświadczona w branży IT.

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom klientów, w ramach prowadzonej działalności – outsourcingu IT – skupiamy się na doradztwie, dostarczaniu kompleksowych usług IT oraz rozwiązań, które są przez nas kreowane, testowane, a następnie wdrażane. Ich celem jest poprawa funkcjonowania systemów informatycznych naszych klientów.

W ramach usług, zawsze zapewniamy nie tylko szeroko pojętą obsługę IT, lecz także dbamy o bezpieczeństwo infirmacji. Ma to na celu zabezpieczenie klientów przed utratą danych, czy też przedostaniem się poufnych informacji w niepożądane ręce.

Każdy klient to dla nas oddzielna historia. Do każdego zagadnienia podchodzimy indywidualnie, starając się za każdym razem zaproponować najbardziej optymalne w danym przypadku rozwiązanie.

Szerokie doświadczenie w zakresie trzech głównych obszarów działalności (IT Outsourcing, IT Solutions, IT Assistance) sprawia, że jesteśmy w stanie zaspokajać potrzeby naszych klientów, jak również ustawicznie pozytywnie wpływać na funkcjonowanie systemów IT, czy w najwyższym stopniu dbać o bezpieczeństwo danych i tajemnice handlowe firm, które obsługujemy.

Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu w realizację celów – zaufały nam i doceniły nasze kompetencje m.in. takie firmy jak: MasterCard, Capgemini, Cisco Systems, Komisja Europejska, czy PKN Orlen.

Outsourcing i usługi powiązane

IT Outsourcing

Oferujemy rozwiązania pod potrzeby klienta, już od 200 godzin miesięcznie – odpowiednik 1 etatu, umowa minimum 3 miesiące, w zależności od specyfiki projektu.

IT Assistance

Wsparcie informatyczne, w siedzibie klienta, bądź zdalnie – zarządzanie systemami IT / wsparcie użytkowników za pomocą narzędzi pracy zdalnej: wideokonferencje, telefon, zdalny pulpit. Od 40 godzin miesięcznie.

IT Solutions

Projektujemy i budujemy systemy oraz infrastrukturę teleinformatyczną we współpracy z partnerami legitymującymi się certyfikatami wiodących producentów.

Back to Top